31.3.22

Keltainen kevään ensi askel

                                                           

Keltainen, tuo kevään ensimmäinen merkki kesän lähenemisestä.

Voi miten mieli virkistyy kun puutarhamyymälämme hyllyt täyttyy

kirkkaista Tate narsisseista.

Minun olo ihan pakko ostaa muutama ruukku vaikka yöpakkaset vielä pelottelee.

 

                                                   

 Eka narsissikranssikin sai päivänvalon mutta yöksi oli 

keltainen auringontuoja pakko ottaa sisälle.



 Kivaa aprillipäivää sinulle.
 
Halauksin
Kaisa

7 kommenttia:

  1. Kaunis kranssi ♡ Narsissit ovat varma kevään merkki. Minä laitoin ensimmäiset ostamani narsissit isoon kynttilälyhtyyn. Keväiset värit ilahduttavat ja olen vaihtanut talven sisustustekstiilit keväisiin. Lystiä aprillipäivää sinulle!

    VastaaPoista
  2. Oi ihanuus taattua kaunista sinua💛
    Ihana kevään silmänilo kranssi!
    Niin kauniisti olet sommitellut sointuvasti kaikki.
    Narsissit ovat ehdottomasti kevään ykkös juttu. Sama täällä yöpakkasia ollut reilustikin,niin olen yöksi ottanut sisälle tai olleet välillä päivätki sisällä kylminä päivinä.
    Älä tule juksatuksi tänää😂
    Ihanaa huhtikuuta💚 toivotaa että se tuo kevään meille!

    VastaaPoista
  3. Keltainen kruunaa kranssin täydellisesti :) Lupaus keväästä ja kesästä.

    VastaaPoista
  4. Kaunis kranssi. Minunkin pitää käydä ostamassa näitä narsisseja. Mutta vielä olen tyytynyt ihailemaan näitä täällä blogissa.

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana narsissikranssi, kaunis<3 Mukavaa huhtikuun jatkoa sinulle<3

    VastaaPoista
  6. Kaunis ,kranssi.
    Keltainen väri innostaa...ja saa sormet syyhyämään.💛🟨🟡🍋
    OLen laittanut Sinulle sähköposteja?,oletko vaihtanut osoitteen.?
    Ymmärrän ,nyt kun olen "blogi-koditon",,vaikket ole vastannutkaa,
    Ei se mitään.Käyn täällä anonyymina kattomassa.🤪
    Kaikkea Hyvää,Sinulle Kaisa! 🌞💛

    VastaaPoista

Kiitos viestistä♥ Skicka en kommentar♥Leave a message♥